August 8, 2009

Follow my swag, Twitter my Style..

Hey whatsup, I would like to thank you all for Doing the Q&A today that felt really good that you all actually did it, and i hope I do inspire you all =] I hope so...
But heres some stuff I would love to show you all, after i saw this on Diggys Page i wanted to get one of these, So i saved and heres SOmething Im getting in the mail sooon. I got the Fresh Word ring and a custom one that says "Jevon".. Heres some pix of them None of the Jevon one tho =/, BUT i will show you all when i get it I promise.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
This is the one im getting, Sorry For the poor Colors and all...
Image and video hosting by TinyPic

Cant wait to get it :D. and Please once again Help me reach my goal of 500 Subs, If you are all really into my blogs then please tell a friend, Everyone Counts.. iight im out for the night Goodnight everyone.... HERES THE LINK
Pce&love :D

22 comments:

DgKallday3033 said...

looKS COOOL! I WANT ONE, YOUR BLOG IS SO HOTTTTT! I THINK YOU AND DIGGY ARE THE BEST!! YOU BOTH HAVE THE BEST BLOGGGSS!

Awkw@rdz said...

I deff want 1, 2... but i'm not gunna get it off da internet... with all d=the damn identity theft and what not...

and deff agreed with u n diggy havin the best blog... i need ta step u my game! c(-X

Jevon said...

haha Yeah i get you but I usually get gift cards because me myself don't trust the internet so it wouldn't be that bad with a gift card.. and Stopp.. My blog sux seriously..

iOriginal said...

So Dope man!!
I'm definitly getting me one

Awkw@rdz said...

That's a lie... there's 162 people who would disagree wit what you said... including myself!

Jevon said...

Haha thanks, I hope your right =P

Awkw@rdz said...

oh... i can put ur pic up dere! no probz...!

Jevon said...

Thanks so much man that means a lot :D, Lol Just thought id ask another Fav since i promoted your blog a few days ago =P

Awkw@rdz said...

Yup... Just ask and 95% of the time say's i'll do it... (the other 5% is if im in a pissy mood... that's a different story) oh... and it's done!

Awkw@rdz said...

oh... and ur a link on my blog, too!!! =P

Olivia said...

yo where do you get 1? ..... i gotta have one!

o yea im def followin you! SO FOLLOW ME!

Awkw@rdz said...

No Probz, man... Just don't ever not believe in your blog... It's deff beast! Keep Doin' what you do and keep inspiring! (yea... i've been poking my head in different peoples blog, and seen dat you have... Good Work!!!!!!!!
c(-X

Anonymous said...

Your blog is hot o what mac should i get and on your ring that says jevon did u get cursive or block peace outtie

Nnamz said...

aight i will promote your blogg..only if you promote mine...

Nnamz said...

I want to reach a goal of 100 folowers..so please help me...your blog is hard....i will do the favor too!

badebayo said...

i love those four finger rings

Jay P said...

Hello,
I am John Panichella(Jay P). The author and owner of Jay Swag Blog found at www.jayswag.com. Jay Swag is an entertainment news site devoted to connecting its readers with what's going on in the world of media, along with helping them separate the truth in a world of Gossip. Along with this, I interview celebrities and give coverage of entertainment events. Recently, I have been checking out other people's blogs and I am very impressed with yours. I wanted to notify you that I am going to pick you as the "Blog of the Week," which is a new segment that I will be starting on my website, today! Congratulations. - Jay P of Jay Swag

theSTARof2morrow said...

cool blog..im going to follow it do me a favor and follow mines to

http://the-star-of-2morrow.blogspot.com/

Jevon said...

I got a macbook pro, You should get the same lol I got a 13inch and also i got cursive

laz is that kid said...

now youcan follow my blog i fixed it..

Mizz.tucker ♥ ** said...

love yourr blogg lol ... but umm omg me too lol ..when does your skool start mine start's on thee 31st this month and im goin to ai middle watt skool u goinn to

ashleyy
p.s follow me and ill follow u lol

Nnamz said...

how did yu get the macbookpro.????
im jealous mann