September 8, 2009

Walk like this Cuz i can back it up

Carlota Joakina Soing/Summer 2010 Look book
Dope or not?
Sorry i didn't Blog earlier i was at school then work
SCHOOL was fun xD.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

HERE
Hope everyone is well, Thanks everyone for the comments ;D
Pce&Love

21 comments:

Nnamz said...

these are cool
the last one looks like a "smock"
i like the zebra texture...
tight man

Tommy The Fashionist said...

DOPE KEEP IT UP GOOOD YOU HAD A GOOD DAY AND HAVE FUN AT THE FASHION SHOW WHEN EVER YAAA GO

Nnamz said...

oh yea how was your day at school..i start 2morrow...
dnt feel like going

Jevon said...

it was mad good :D. I had fun, Like i finally have classes with good people so im happy this year

alisha said...

i just left you a comment on diggys blog and decided to got to yours instead. I like this post. the last one looks like origami taped on the dress

Jevon said...

haha it does it does, but its really unique i like it a lot

Nnamz said...

by good you mean
behaviour wise or education?
curious
and i ahve 2 find all of that out 2morrow..oh gosh,,,dnt even feel like going
you have classes with your friends 2?

Nnamz said...

just noticed that..
it is unique

alisha said...

im gonna follow you now. to be honest, i wasnt going to bcuz i knew i was always gonna check it out everyday. I really like your blog. its dope.

Jevon said...

hey thanks for following alisha, and Nnamz its good both ways you can say, Education wise i got really good teachers that are easy going, and yeah i finally got classes with ppl im cool with

Nnamz said...

ok.yea
i dnt like being in a class and i already know what they are teaching bcuz i learned it like already.
thats why i always go to advanced classes nd stuff.
i like challenges.most of the time
i like easy stuff.2

alisha said...

i saw u and Nnamz having a convo on diggys blog that was funny but thats what blogging is all about...talking to people and getting out ideas and just having fun

Jevon said...

yeah yeah same i was trying out for AP history last year, I didn't make it by like 1 or 2 points it suxx but yeah at least i passed all my classes and all that(last year)

Jevon said...

haha word alisha thats so true :D

Nnamz said...

yea same here...
what grade are you in..
im a freshmen.
14yo

when you ave time i wnat you to check this site

http://www.forever21.com/heritage1981/main.asp

i thought you would be interested.

Nnamz said...

check the "MEN STYLES"

Nnamz said...

WELL.IMMA GET AT YOU TOMRROW JEVON ND ALISHA
GOTTA SLEEP.SCHOOL IN THE MORNING

PEACE&LOVE&
THE PURSUIT OF HAPPINESS

HIP HOP said...

http://hiphopfashioncontrolssurmind.blogspot.com/
CHECK OUT MY BLOG TO DOWNLOAD KID CUDI NEW
ALBUM & DRAKE EP!

Tammy said...

I like the 2nd dress

aramatic.blogspot.com

JUSTIN said...

yo sup man.. Im good! hope ur well to.. i cant come on that late anymore cause my gran and granpa and stuff that aint gonna work and ofcourse standing up on 7am for school.. lol but im good man I couldnt comment though so I downloaded a other Browser to go on the web and now its workin! so im happy bout that but I got a lil story on my blog about the situation dont know if you already read that but we need to catch up anyway man! Godbless,Peace

Nnamz said...

whats good jevon
i just cam outta school
how was the day.?